Nu pierde dumneavoastră greu câștigat bani pe greșit nou consultant de afaceri

Am scris deja în acest an despre cum marea BRITANIE industria creativă continuă să crească în importanță în cadrul economiei. Agenții se formează tot timpul și, desigur, pe-o revoluție digitală, a dat naștere la o nouă industrie/industrii în cadrul agenției lume.

Cu toate acestea, am o mare îngrijorare despre sfatul pe care unele agenții primi aproximativ dezvoltarea de noi afaceri și parteneri (persoane fizice si companii) sunt utilizați pentru a ajuta, de a construi lor de agenție.

Există o mulțime de rău de presă despre „cold calling” (într-adevăr agenția lume ar trebui să nu-i mai spui asta!) și inter

mediari, cum ar fi raportul anual de activitate.

Am citit recent un articol care spunea:

„Iau telefonul și rece de asteptare poate ajunge, uneori, până la persoana potrivită, la momentul potrivit, atunci când acestea sunt în căutarea pentru o agenție, dacă ai noroc”. Desigur, pe un „apel rece”, care ar fi norocos (deși se întâmplă mai des decât crezi), dar, odată ce ai vorbit cu cineva și a constatat situația lor, obiectivele, cerințele și a stabilit un follow-up proces care toată lumea este confortabil cu, atunci ei nu mai sunt un frig perspectiva. Există o relație, contact uman a fost făcut și de informații au fost culese. Poti spune la fel de e-mailuri, de conținut sau de marketing social? Categoric nu!

Da, sunt prost telefon de vânzări oamenii de acolo, care sună rece apelanții și vor fi găsite rapid
Da, de marketing, factorii de decizie vor spune în orice sondaj care le displace o întrerupere de un apel, dar dacă este făcută în mod politicos, profesional și apelul este axat pe furnizarea de potențial ajutor și îndrumare, atunci s-ar putea obține un răspuns diferit

Problema cu care se confruntă o mulțime de agenții este multitudinea de multe ori mesaje mixte din jur afaceri noi. De fapt este simplu.

– Identificarea celui mai potrivit profil de afaceri agenția dumneavoastră vrea să lucreze cu, deselectarea cei care sunt puțin probabil să vrea să lucreze cu tine

– Genera o calitate conduce și asigurați-vă că aveți resurse și procese în loc de a hrăni în mod eficient.

– Înțeleg repede ce perspective ai logodit cu care ar putea și ar folosi și să se concentreze pe ele.

Din păcate, există multe prost consultanți calificați acolo oferă săracilor și, uneori, în detrimentul sfaturi de la agenții. De multe ori, ele sunt rapid pentru a respinge telemarketing, ca parte a mixului, dar de ce? Am auzit cu privire la frecvența de persoanele fizice, agenții sau consultanți care vin în întreprinderi, de a vorbi foarte elocvent și convingător, dar livrarea absolut nimic. În cele din urmă agenția piese de companie cu ei după un scump experiență și, mai important, orice nouă afacere a fost blocat. De exemplu, recent am auzit de un „strategic” consultant, care a venit în, respins de asteptare la rece, și în 3 luni livrate „absolut nimic si mi-a spus nimic din ce am făcut nu știu deja”

La fel de controversată ca este, cred și în faptul înțelegerea mea de la clientii nostri este că acești consultanți au înființat un stil de viață de afaceri și de a face nimic, dar de fapt lucrează din greu. Ei vor lucra „la domiciliu” sau „off-site”. Ei nu au interes legitim în afaceri. De multe ori Cv-urile acestora vor fi în carouri, cu locuri de muncă pentru câteva luni aici și acolo, și că este întotdeauna un semn de avertizare.

Într-o măsură acest lucru este bun pentru companii ca Alchemis ca putem livra rezultate cuantificabile. Avem așteptări și a indicatorilor de performanță. Nu avem întotdeauna dreptate 100%, dar am prins un intestin pentru a oferi și de cele mai multe ori ne face. Este prin munca grea, dedicare și o abilitate pe care majoritatea oamenilor nu au și ca urmare sunt rapid pentru a respinge. Suntem experți în a avea conversațiile inteligente de marketing, factorii de decizie și că nu este ceva ce majoritatea oamenilor sunt buni la sau vrei sa faci. Adesea este mai ușor să vorbesc „strategie” de fapt, decât o acțiune nimic.

Nu sugerăm că apelurile telefonice sunt și toate. Conținut, rețele sociale, e-mail etc. toate au merit și ar trebui să fie utilizate, dar dacă ai cu adevărat că agenția ta va iesi in evidenta printre zgomotul fără proactivă prospectare, atunci ai putea la fel de bine bagajele și du-te acasa ca nu.

În această lume, trebuie să facă lucrurile să se întâmple. Puteai sa astepti 3-4 luni pentru un consultant pentru a veni în, critica o propunere, vă dau câteva activități de bază să realizeze și să livreze că într-o prezentare frumoasă, care spune ceea ce știam deja, sau ai putea merge acolo și de a găsi clienți.

Vestea și mai bună este că există unele fantastic consultanți acolo și mulți lucrează pentru agențiile cu care lucrăm. Ele sunt gândire înainte, să înțeleagă procesul de vânzare și a vedea imaginea de ansamblu. În cazul în care puterea lor se află într-adevăr este în generarea unei culturi de afaceri noi într-o agenție. Ei pot juca pentru oameni abilitățile și de a organiza o nouă echipă pentru a face toate părți ale mașinii funcționează fără probleme.

Daca simti ca ai nevoie de ajutor pentru a dezvolta conduce de vânzări și numiri în conversii, te rog, vorbește cu noi ca vom avea un număr de consultanți de vânzări, ne-ar recomanda.