Top sfaturi cu privire la deschiderea și închiderea noi intalniri de afaceri

În experiența noastră, cele două părți de o nouă întâlnire de afaceri agențiile tem cel mai mult sunt cele de deschidere și de închidere. După ce întâlnirea este în plină desfășurare agenții sunt foarte confortabile arată și vorbesc prin munca lor și cum au ajutat alți clienți de a rezolva probleme. DAR, deschiderea tinde să fie ciudat ca nu aproape, așa că aici sunt câteva sfaturi despre cum pentru a face topping și pe o experienta cat mai placuta pentru ambele părți:

Știți cu toții scenariu, sociale chit chat-ul în timp ce mersul pe jos de-a lungul coridorului spre sala de ședințe. ‘Caracterul e groaznic, nu-i așa?’ ‘Cum a fost călătoria?’ ‘Pot să vă aduc ceva de băut?’

Acesta poate fi banal, dar e un social mai noi toți să adere la atunci când întâlnirea cu un potențial client, pentru prima dată, în special atunci când întâlnirea a fost înființat de către un externalizate de afaceri agenția pentru dezvoltare.

Japonezii au rezolvat – formale schimb de cărți de vizită este de declanșare pentru a începe o conversație de afaceri. Noi nu avem acest ritual în marea BRITANIE și poate fi foarte dificil, și, uneori, ciudat și nenatural pentru a trece de la discuția despre vreme pentru obtinerea sfârșitul de afaceri de conversația a început.

Aici sunt câteva sfaturi de top pentru a umple spațiul:
Cercetare De Teren Comun

Vă recomandăm pre-întâlnire de cercetare se concentrează pe a găsi un teren comun sau puncte de atingere. Dacă te uiți destul de greu la lor personale profilul LinkedIn, de exemplu, vă sunt obligate pentru a descoperi care le-au folosit pentru a lucra la o companie care un prieten de-al tău a lucrat la, a mers la aceeași Universitate ca un membru al familiei sau fac parte din același grup de discuții pe LinkedIn etc.

Acest lucru vă permite să deschideți conversația la un numitor comun, ceea ce face ca ambele părți să se simtă mai confortabil cu fiecare alte – amintiți-vă că acestea sunt, de asemenea, a întâlni pe cineva pe care nu am întâlnit înainte și e treaba ta pentru a face întregul proces o experiență plăcută pe care le voi aminti. Se concentreze pe consolidarea încrederii în relația ta de-a lungul întâlnirii – cele mai multe decizii sunt luate pe o emoțional și intuitiv, presupunând că agenția ta experiență, mărimea, localizarea, profil etc. se întâlnește lor rațională cerințe la fel de bine.
– Și forma o opinie

O altă zonă să se concentreze asupra în pre-întâlnire de pregătire este de a construi un aviz, de observare sau intuiție despre afacerea lor, lor de concurență sau de piață în care operează. Fii pregătit să te pui pe linia de partajare asta cu ei de la începutul reuniunii. O regula de aur într-o situație de vânzări este că mai mult dai, cu atât mai mult veți primi înapoi. Chiar dacă opinia ta, de observare sau intuiție este greșit (și asigurați-vă că ați califica prin a spune că e dintr-o perspectivă externă), va fi deschis o conversație și încurajat de perspectiva de a răspunde, sperăm, cu propria opinie cu privire la ceea ce lor provocările actuale.
Harta întâlnirea cu perspectiva

Nu-ți fie frică pentru a seta scena pentru întâlnire și să preia controlul de cum v-ar place să ies, asigurându-se, desigur, că veți obține lor de intrare în proces. Te-ai apropiat de ei și vrei să lucrezi cu ei, atât de stat acest lucru în mod clar în față și să stabilească așteptările dumneavoastră pentru întâlnire. Scena aceasta setare ar trebui să includă următoarele:

– o referire la cât de mult întâlnirea ar trebui să luați și cât timp le-am luat

– pe care ați dori să se concentreze pe provocările și prioritățile, mai degrabă decât vorbind despre agentie

– care vă va împărtăși studii de caz relevante cu ei odată ce ați înțeles problemele lor

– că te-ar dori o a doua întâlnire, dacă este cazul, pentru a demonstra cum ar putea, eventual, a le ajuta să rezolva aceste probleme

– pe care ai pregătit-o lase în urmă pe care le pot partaja cu colegii lor, dacă ei ar dori să-i implica pe alții în procesul de luare a deciziilor

 

Știm cu toții 5 P pentru prezentări (din care există mai multe versiuni, preferata mea fiind SCOPUL, PLANUL, să PREGĂTEASCĂ, PRACTICĂ ȘI PRACTICA din nou) și acest lucru este valabil pentru primele întâlniri.

Ai nevoie să ia în considerare fiecare aspect al unei întâlniri, în special în primele întâlniri în cazul în care nu există nici o istorie, și se deplasează fără probleme de la caracterul de chat pentru o discuție serioasă despre afacerea lor și provocările sale pot fi mult mai ușor dacă te-ai pregătit bine.

Toată lumea urăște expresia de „închidere”. Ea evoca imagini de ieftin agent de vanzari de vânzare ulei de șarpe, de multe ori cu o parte din ea a sufocat din belșug pe parul lor!

Din păcate, acest dezgust se pot transfera într-o teamă de închidere și o mulțime de oameni, în special în industriile creative, se tem de închidere tehnici și destinații de plasare. Acest lucru, atunci se manifestă în oportunități irosite, în cazul în care o „închidere” poate avea fie generat de un scurt sau cel puțin, o a doua întâlnire.

Aici sunt 3 sfaturi simple pentru a vă ajuta să închideți mai eficient:
Pre-aproape

M-am referit la pre-închidere într-o mulțime de alte bloguri, dar cu siguranță poartă repetarea. Acest lucru este în cazul în care ai stat rezultatul dorit la începutul ședinței, în timp ce setarea scena. Iată un exemplu de cum ai putea face.

‘Mulțumesc pentru întâlnirea de astăzi. Am inteles din conversatia cu colegul meu Ioan care îl utilizați în prezent o gamă largă de agenții pentru diferite elemente ale mixului de marketing, și că ești întotdeauna fericit pentru a satisface noi agenții. Ar fi minunat dacă ai putea vorbi cu mine prin unele dintre prioritățile actuale și provocări, așa că am putea împărtăși câteva studii de caz relevante cu tine. Evident, dacă crezi că e ceva ce ne-ar putea ajuta cu aș dori să înființeze un follow-up întâlnire așa că ne-am putea prezenta un potențial de moduri de a te ajuta…..’

Ignora-mi limbajul, evident, acest lucru este foarte personal, dar nu înțeleg principiul ce stă în spatele acestui lucru. Sunteți deja să ateste dorinta ta de a lucra cu aceasta companie si au plantat o sămânță pentru următorul pas. Acest lucru vă permite să încheie întâlnirea mult mai eficient, ca te referi la ceva ce au deja atins. Acest lucru face ca „aproape” de la sfârșit mult mai confortabil pentru ambele părți ca asteptarile au fost stabilite.

La fel, dacă nu există nimic imediate care justifică un follow-up de întâlnire, puteți la fel de ușor și confortabil de acord următorii pași – cum, când și cât de des pentru a păstra legătura cu ei, astfel încât să stați la partea de sus a minții pentru activitatea viitoare. Este, de asemenea, într-adevăr merită să ne întrebăm ce fel de proiecte se pot vedea potențial implicat în viitor. Acest lucru îi împinge să vizualizeze cum te-ar putea ajuta în viitor și, de asemenea, asigură că aveți ceva tangibil să se concentreze asupra în urmărirea apeluri.
Oferi ceva de valoare

Când ești într-o situație concurențială (care, probabil, va fi în cele mai multe scenarii în zilele noastre, chiar și cu clienții actuali) încercați să adăugați ceva de low-cost, dar de înaltă valoare pentru client/prospect pentru a contribui la securizarea afacerii. Acest lucru ar putea fi oferit să-și petreacă câteva ore cu departamentul lor de schimbul de cunoștințe și perspective în ceva nou sau de nișă. Totul va costa mai este timp, dar factorul de bun simt de care aceasta nu poate fi subestimat. Ai, de asemenea, a primit acum un alt grup de influență de partea ta!

Petrece ceva timp înainte de reuniunea de gândire despre ceea ce s-ar putea considera a fi de mare valoare și să fie pregătit pentru a pune efort în a oferi acest lucru. Este întotdeauna în valoare de mers pe jos o milă în pantofii lor înainte de întâlnirea oricum să ia în considerare ceea ce bariere perspectiva ar trebui să lucreze cu agenția dumneavoastră și motivele pentru care ar fi o potrivire mare pentru ei.
Nu vă fie teamă să funcționeze!

Ai întâlnire cu această persoană în această companie pentru că vreau să lucrez cu ei – ei știu acest lucru și așa ar trebui să vă. Nu e ieftin, e de așteptat și dacă nu, te-am lăsat ușa deschisă pentru următoarea agenție care intră în biroul lor!

Dacă ați setat scena și așteptările lor în mod corespunzător, în primul rând (a se vedea mai sus) apoi vine peste ca cel mai firesc lucru de a face, la sfârșitul reuniunii.

Asigurați-vă că rezumă în primul rând și să păstreze un limbaj simplu, de exemplu:

‘Mulțumesc foarte mult pentru a lua timp să vă împărtășesc câteva dintre provocările actuale cu mine azi. Sper ca studii de caz ți-am arătat reflecta cum ne-am ajutat alte companii se confruntă cu probleme similare și chiar mi-ar place posibilitatea de a face același lucru pentru tine. Nu aveți orice actual sau iminent proiectele pe care le-ar putea avea o privire de la tine? Am putea apoi întoarce-te și de a vorbi prin soluția propusă de noi.’

Dacă întâlnirea a decurs bine, atunci nu e nimic în neregulă cu a pune o întrebare directă ca aceasta; perspective în curând va spune dacă nu e nimic iminent, dar ar putea fi ceva în 3 luni. Apoi, puteți trece la acord, atunci când cel mai bun timp este de a suna înapoi.

În rezumat, asigurați-vă că vă pregătiți cum de a deschide și închide ședința. Acest lucru va face să te simți în control și va avea un efect pozitiv asupra încrederii dumneavoastră, care, la rândul său, va duce la mai productive, cu o finalitate întâlniri